3D sex chat hry

Recenze 3D sex chatu

3D sex chat je sexuální simulátor a multiplayerová virtuální sexuální hra, která kombinuje starodávné sexuální tradice s moderními technologiemi, nabízející úžasné realistické animace. Interaktivní 3D sex chat hra je nesmírně populární a milovaná miliony mužů a žen po celém světě, kteří si nemohou představit život bez dechberoucích sexuálních dobrodružství a fantastického reálného provedení jejich nejdivočejších sexuálních fantazií.

První věc, kterou musíte udělat ve 3D sex chat hře, je vytvořit si avatara. S množstvím možností přizpůsobení, od volby tvaru těla a velikosti zadku až po účes a barvu očí, můžete svého avatara přetvořit do dokonalého ztělesnění vašich tužeb. Poté můžete začít prozkoumávat širokou škálu míst, která vytvořili vývojáři i sami hráči.

Existuje velké množství sexuálních pozic, které můžete vyzkoušet se svým virtuálním partnerem, a na obrazovce běží ukazatel potěšení, který vám ukazuje, kdy se blížíte k vyvrcholení. Můžete také tančit nebo si jít zaběhat, protože realistická 3D sex chat hra není jen o sexuálních fantaziích a můžete si s partnerem užít spoustu jiných aktivit.

Virtuální sex chat 3D

Můžete mluvit se svými virtuálními partnery pomocí obecného chatu a také v 3D sex chat místnostech založených na jednotlivých lokalitách nebo konkrétních osobách. Jakmile budete připraveni, můžete se setkat a zažít nějaký vzrušující sex. Pokud s někým nechcete mít sex, můžete ho ignorovat. Ignorování ale není totéž jako úplné blokování uživatele, takže od něj stále můžete dostávat zprávy.

3D sex chat hry

Stejně jako u většiny sexuálních her je nejlepší poznat svého partnera (partnery) předtím, než je pozvete, aby splnili vaše sexuální fantazie. Takže posílat nečekané pozvánky, jako jsou pozvánky do bytu, žádosti o polibek nebo pozvánky k sexu, se nedoporučuje. To však neznamená, že sex není součástí online 3D hry pro dospělé – můžete si také zkusit natočit porno film nebo si prostě užít soukromí ve svém bytě.

Jednou z nejzajímavějších funkcí 3DXChat je jeho schopnost podporovat brýle Oculus VR. Oculus Rift přidává zcela novou úroveň pohlcující virtuální reality do 3D sex chatu a je nezbytností pro fanoušky tohoto žánru. Můžete si dokonce nasadit headset, zatímco chatujete se svým virtuálním partnerem.

Interaktivní 3D sex chat

3DXChat není snadná hra na hraní, zejména pro začátečníky. Ale jakmile se s ní seznámíte, je to skvělá zábava a ideální způsob, jak strávit svůj nadržený volný čas. Je to také skvělá alternativa k jiným 3D sex chat hrám, jako jsou AChat a Chathouse 3D. Na rozdíl od těchto her není hraní zdarma, ale všechny členství jsou opakovaně účtovaná předplatná, která lze kdykoliv zrušit a nezobrazují se na výpisu z kreditní karty. Takže si můžete vyzkoušet 3D sex chat simulaci, než se rozhodnete, zda je to něco, co byste chtěli nadále hrát.

Prémiové 3D sex hry pro mobilní telefony / PC / MAC

3D-SexGames.eu
WARNING: explicit sexual games